Facturen en offertes samenstellen met Workspace

U kunt als bedrijf genieten van het digitale tijdperk. Ook als het gaat om offertes en facturen. U kunt via Workspace heel gemakkelijk facturen en offertes samenstellen en digitaal versturen naar uw klanten. Bij een offerte geldt dat u uw eigen huisstijl kunt instellen. Dit is kinderspel, waardoor een IT deskundige niet nodig is. Vervolgens kunt u de offerte zelf versturen of automatisch versturen. De klant kan online accepteren of afwijzen. Als de klant accepteert moet u een factuur maken, wat ook via Workspace kan.

Factuur maken

Als de klant de offerte geaccepteerd heeft is het tijd voor een factuur. Bij het maken van een factuur is het ook weer heel erg makkelijk om uw eigen huisstijl toe te voegen. Een ander voordeel is het gebruik van iDeal. De klant krijgt per mail de factuur toegestuurd en kan dan via een link met iDeal betalen. Dit is erg makkelijk en snel. U kunt ervoor kiezen om de factuur automatisch te versturen. Het laatste voordeel zijn de financiële rapportages. Met 1 klik heeft u uw BTW rapportages gegenereerd. Dit geldt ook voor rapportages van omzet en openstaande posten.

Interesse

Bent u geïnteresseerd in het samenstellen van een factuur of offerte? Ga dan naar de website van Workspace voor alle informatie en om direct te beginnen.

Bladwijzer de permalink.

Reacties zijn gesloten.